📦 Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες από 40€ και πάνω – ισχύει για λίγες μέρες!

Arellia

Συχνές ερωτήσεις​

Περιήγηση ανά θέμα

Συχνές ερωτήσεις

Μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα από την σελίδα μας πατώντας την αντίστοιχη ερώτηση για να εμφανιστεί η απάντηση.

Συσκευασία Δώρου

Θα διαλέξουμε την τέλεια συσκευασία για το δώρο σας.

Επιλογή Κοσμημάτων

Οι σύμβουλοί μας θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε το σωστό μέγεθος.

Δωρεάν Μεταφορικά

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 40€

Ασφαλής Πληρωμές

Ασφαλής πληρωμές μέ την κάρτα σας.

Γενικές ερωτήσεις

Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας εύκολα και γρήγορα μέσα από την ιστοσελίδα μας online όλο το 24ώρο. 

Η διαδικασία είναι η εξής: Κάντε εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και περιηγηθείτε στα προϊόντα μας μέσα από την ιστοσελίδα μας, επιλέγοντας το  προϊόν της επιθυμίας σας. Έπειτα, κάντε κλικ στο εικονίδιο «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» που θα βρείτε δίπλα από κάθε προϊόν. Κατόπιν, ακολουθήστε βήμα βήμα τη διαδικασία αγοράς.

Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα βήματα για την ολοκλήρωση της αγοράς. Εφόσον γίνει όλη η διαδικασία, θα λάβετε e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24% για όλα τα προϊόντα.

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε 4 τρόπους πληρωμής:

  1. Αντικαταβολή – πληρωμή κατά την παράδοση στο σπίτι/στον χώρο σας
  2. Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard, American Express και DINERS)
    • Σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Eurobank. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη DigiCert), τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Δεν επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία της κάρτας σας καθώς η ολοκλήρωση της παραγγελίας, ήτοι η αποπληρωμή των Προϊόντων που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, πραγματοποιείται σε τραπεζικό περιβάλλον. Στην τραπεζική φόρμα συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV). Δεν αποθηκεύεται ο αριθμός της κάρτας σας, επομένως για κάθε αγορά που επιθυμείτε να εξοφλήσετε μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας στο κατάστημά μας, θα πρέπει να δηλώνετε εκ νέου τα στοιχεία της κάρτας σας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την κάρτα και την ταυτότητά σας.
  3. Κατάθεση μέσω τραπεζικού λογαριασμού
    ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
    ΤΡΑΠΕΖΑΛΟΓΑΡΙAΣΜΟΣ – IBANBIC / SWIFT
    ALPHAGR……CR…
    ΠΕΙΡΑΙΩΣGR….PIRBGRAA

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΝΙΚΗ ΜΙΧΑ

    *Μόλις πραγματοποιήσετε την κατάθεση παρακαλούμε να μας στείλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής στο info@arellia.gr, αναγράφοντας το όνομα και τον αριθμό της παραγγελίας. Εναλλακτικά μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 210 66 24 771.

Για παραγγελίες άνω των 40,00€ και έως 4 κιλά βάρος, οι αποστολές πραγματοποιούνται δωρεάν χωρίς έχτρα κόστος μεταφορικών.

Για τις υπόλοιπες περιοχές και χώρες, μπορείτε να δείτε τις  χρεώσεις αναλυτικά στη σελίδα ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.

Εάν το προϊόν φτάσει στα χέρια σας σε τέλεια κατάσταση και παρόλα αυτά δε σας ικανοποιεί για οποιαδήποτε λόγο, φυσικά μπορείτε να το αλλάξετε (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη). Αρκεί να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 210 66 24 771 εντός τεσσάρων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή με e-mail στο info@arellia.gr

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του. Ακόμα, στο δέμα πρέπει να περιέχεται η απόδειξη αγοράς. Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς, βρίσκεται στη δική σας ευθύνη. Οπότε πρέπει να φροντίζετε για την ασφαλή μεταφορά του, ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και, ως εκ τούτου, αδυναμία αποδοχής της επιστροφής του.

(Για λόγους υγιηνής, δεν δεχόμαστε επιστροφή σε σκουλαρίκια)

Επικοινωνήστε μαζί μας για την διεύθυνση που θα αποστείλετε το προϊόν 

Η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε προϊόντα Άμεσα Διαθέσιμα η αποστολή γίνεται σε 1-4 εργάσιμες ήμερες.

Με το να γίνεται μέλος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα arellia.gr, οι αγορές σας θα είναι ευκολότερες και γρηγορότερες, καθώς τα στοιχεία σας συμπληρώνονται αυτόματα στη φόρμα παραγγελίας (μπορείτε βέβαια να τα τροποποιείτε όποτε εσείς το επιθυμείτε). Επίσης  θα έχετε το ιστορικό των παραγγελιών σας, την δυνατότητα να βάζετε προϊόντα στη Λίστα επυθυμιών και θα μπορείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail για καινούργια προϊόντα, προσφορές και newsletter.

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, από το σύνδεσμο “ΕΓΓΡΑΦΗ / ΕΙΣΟΔΟΣ” στο πάνω μέρος της σελίδας πατήστε το “Χάσατε τον κωδικό σας;” και δώστε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, ώστε να σας αποσταλεί εκ νέου ο κωδικός σας.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@arellia.gr και τηλεφωνικώς στο 210 66 24 771.

πληροφορίες αγορών

Για παραγγελίες άνω των 40,00€ και έως 4 κιλά βάρος, οι αποστολές πραγματοποιούνται δωρεάν χωρίς έχτρα κόστος μεταφορικών.

Για τις υπόλοιπες περιοχές και χώρες, μπορείτε να δείτε τις  χρεώσεις αναλυτικά στη σελίδα ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.

Η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε προϊόντα Άμεσα Διαθέσιμα η αποστολή γίνεται σε 1-4 εργάσιμες ήμερες.

Εάν το προϊόν φτάσει στα χέρια σας σε τέλεια κατάσταση και παρόλα αυτά δε σας ικανοποιεί για οποιαδήποτε λόγο, φυσικά μπορείτε να το αλλάξετε (τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη). Αρκεί να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 210 66 24 771 εντός τεσσάρων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή με e-mail στο info@arellia.gr

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, αντικατάσταση του προϊόντος θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του. Ακόμα, στο δέμα πρέπει να περιέχεται η απόδειξη αγοράς. Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς, βρίσκεται στη δική σας ευθύνη. Οπότε πρέπει να φροντίζετε για την ασφαλή μεταφορά του, ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και, ως εκ τούτου, αδυναμία αποδοχής της επιστροφής του.

Επικοινωνήστε μαζί μας για την διεύθυνση που θα αποστείλετε το προιόν.

Για παράπονα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 66 24 771 είτε μέσω email στέλνωντάς μας στο info@arellia.gr

Ολοκληρώνοντας την παραγγελίας στο κατάστημα μας θα σας αποσταλλεί ένα email στην διεύθυνση που δώσατε κατά την παραγγελία σας με τα στοιχεία που συμπληρώσατε και τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει.

Θα περιλαμβάνονται τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης σας καθώς και τα κόστη που αφορούν τα προϊόντα και τα έξοδα αποστολής αν υπάρχουν για το σύνολο της παραγγελίας σας.

Για κάθε αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας σας ή σημείωση σχετικά με αυτήν θα λαμβάνετε αντίστοιχα νεό email με αντίστοιχες πληροφορίες.

Αν κατά τη διάρκεια της παραγγελία σας ζητήσατε τιμολόγιο τότε αυτό θα συνοδεύετε με την αποστολή της παραγγελίας σας διαφορετικά θα συνοδεύεται από την ανίστοιχη απόδειξη αγοράς.

πληροφορίες πληρωμής

Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο κατάστημα μας με πληρωμή μέσω κάρτας θα γίνει έλεγχος αν το απόθεμα των προϊόντων σας είναι διαθέσιμό ή όχι.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα υπάρχουν διαθέσιμα τότε θα γίνει και η αντίστοιχη χρέωση στο λογαριασμό σας. 

Με την δημιουργία λογαριασμού στο κατάστημά μας θα μπορείτε να βάζετε προϊόντα στη Λίστα επιθυμιών χωρίς να τα αγοράζετε για να μπορείτε να θυμάστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.

Όταν χρειαστείτε να τα γοράσετε θα μπορείτε μπένωντας στην Λίστα επιθυμιών να προχωρήσετε στην παραγγελία τους.

Σε παραγγελίες που έχετε κάνει μπορείτε να κάνετε αλλαγές επικοινωνόντας μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 66 24 771 είτε μέσω email στο info@arellia.gr αναφέροντας μας το κωδικό της παραγγελίας σας και την αλλαγή που επιθυμείτε.

Για την ακύρωση της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας  τηλεφωνικά στο 210 66 24 771 ή μέσω email στο info@arellia.gr αναφέροντας μας το κωδικό της παραγγελίας σας και τον λόγω ακύρωσής της. Σε περίπτωση που έχει γίνει κάτάθεση ή πληρωμή της παραγγελίας σας θα ενημερωθείτε για το αντίστοιχο χρόνο που απαιτείτε για την επιστροφή των χρημάτων σας.

Ο “Εντοπισμός παραγγελίας” αφορά μόνο παραγγελίες που η αποστολής τους θα γίνει μέσω Courier ή Ταχυδρομείο.

Με την ολοκλήρωση και την αποστολή της παραγγελίας από το κατάστημά μας θα σας αποσταλεί ένα email με τον Κωδικό αποστολής καθώς και την εταιρία που θα αποσταλεί το πακέτο σας. Χρησιμοποιώντας αυτόν το Κωδικό Αποστολής θα μπορείτε να εντοπίζετε σε ποιό στάδιο ή σημείο βρίσκετε η παραγγελία σας.

Click outside to hide the comparison bar
Compare
Καλάθι αγορών κλείσιμο